Osvrt na izveštavanje medija u predizbornoj kampanji

Osvrt na izveštavanje medija u predizbornoj kampanji

Sa kolegama iz civilnog sektora danas smo u konferencijskoj sali „Hotela 88 Rooms“  diskutovali o glavnim nalazima monitoringa medija u predizbornom periodu 25. mart – 24. april 2016. god.

 

Ovim prilikom još jednom je napravljen osvrt na publikaciju koja je nastala kao rezultat medija monitoringa „Mediji i izbori 2016“, a koja je javnosti predstavljena sredinom juna.

 

Medija monitoring u predizbornom periodu sproveden je u okviru projekta „Fostering Objective and Professional Election Reporting“, koji je podržala Nacionalna zadužbina za demokratiju NED. Njime su obuhvaćene centralne informativne emisije televiizijskih stanica sa nacionalnom frekvencijom: RTS1,TV Pink, TV B92, TV Prva i Happy TV, kao i lokalne televizije: KCN1, TV Niš, Belle Ammie i TV Zona iz Niša i TV Kragujevac i TV K9 iz Kragujevca.

 

Glavne nalaze istraživanja možete preuzeti ovde: prezentacija-BIRODI-Medija-centar-15.06

 

Share this post


Pretraži