The industry of populism
Biro za društvena istraživanja (BIRODI) prethodnih osam godina sprovodi monitoring izveštavanja u centralnim informativnim emisijama koje se emituju na šest televizija u Srbiji.
Predmet našeg monitoringa su pet televizija sa nacionalnom pokrivenošću (RTS, Pink, Prva, Happy, B92) i N1 kao kablovska televizija.
Sprovedene aktivnosti stvorile su istraživački materijal koji nam omogćavaju da navedene istraživačke nalaze dodatno testiramo kao i da teorijski objasnimo medijski podsistem u Srbiji.
Osnove teorijskog modela medijskog podsistema u Srbije postavljene su već nakon prvog monitoringa koji je sproveden 2012. godine.
Publikacija “Industrija populizma” je još jedan naš doprinos sagledavanju okruženja u kojima funkcionišu mediji i medijski radnici u Srbiji. Autor ove publikacije je sociolog Zoran Gavrilović, glavni istraživač u našoj organizaciji, a nastala je u okviru našeg projekta “Fostering Objective and Professional Reporting” koji je podržao od strane National Endowment for Democracy (NED).
Publikaciju na engleskom jeziku možete preuzeti ovde.