Media, election and public 2017.
Biro za društvena istraživanja od 2012. u kontinuitetu posmatra medije, prevashodno televizije, tokom predizbornog perioda. Ovaj istraživački rad je nastavljen i na ovogodišnjim izborima za predsednika Srbije. Od 03.03. do 30.03.2017.( dana kada je nastupila zakonom naložena predizborna tišina), BIRODI je pratio sledeće TV stanice: RTS 1, TV B92, TV Prva, TV Pink, TV Happy, TV N1.
Središnje informativne emisije koje su ušle u uzorak su:
- Dnevnik 2, 19.30h (RTS 1);
- Vesti, 20h (TV B92);
- Vesti, 18h (TV Prva),
- Nacionalni dnevnik, 18.30h (TV Pink);
- Telemaster, 18.30h(TV Happy);
- Dnevnik, 19h (TV N1).
Središnji deo istraživanja posvećen je merenju vremena koje je dodeljeno akterima koji su, neposredno ili posredno, činili deo izborne infrastrukture. Pažnja nije bila usmerena samo ka neposrednim izbornim takmacima, već su obuhvaćeni i oni aktere koji, po prirodi stvari, imaju značajan uticaj na birače, ili, pak, neku strogo propisanu ulogu u izbornoj proceduri.
Publikacija obuhvata i pravnu analizu i monitoring rada Regulatornog tela za elektronske medije, kao i rezultate monitoringa centralnih informativnih emisija na televizijama RTS1, Pink, Prva, O2, Happy i N1 u periodu 15.07.-14.11.2017. godine.
Download “Media, election and public 2017.“