The industry of populism

The industry of populism

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) prethodnih osam godina sprovodi monitoring izveštavanja u centralnim informativnim emisijama koje se emituju na šest televizija u Srbiji.

Predmet našeg monitoringa su pet televizija sa nacionalnom pokrivenošću (RTS, Pink, Prva, Happy, B92) i N1 kao kablovska televizija.

Sprovedene aktivnosti stvorile su istraživački materijal koji nam omogćavaju da navedene istraživačke nalaze dodatno testiramo kao i da teorijski objasnimo medijski podsistem u Srbiji.

Osnove teorijskog modela medijskog podsistema u Srbije postavljene su već nakon prvog monitoringa koji je sproveden 2012. godine.

Publikacija “Industrija populizma” je još jedan naš doprinos sagledavanju okruženja u kojima funkcionišu mediji i medijski radnici u Srbiji. Autor ove publikacije je sociolog Zoran Gavrilović, glavni istraživač u našoj organizaciji, a nastala je u okviru našeg projekta “Fostering Objective and Professional Reporting” koji je podržao  od strane National Endowment for Democracy (NED).

Publikaciju na engleskom jeziku možete preuzeti ovde.

Share this post


Pretraži