Industrija populizma

Industrija populizma

Industrija populizma

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) prethodnih osam godina sprovodi monitoring izveštavanja u centralnim informativnim emisijama koje se emituju na šest televizija u Srbiji.

Predmet našeg monitoringa su pet televizija sa nacionalnom pokrivenošću (RTS, Pink, Prva, Happy, B92) i N1 kao kablovska televizija.

Sprovedene aktivnosti stvorile su istraživački materijal koji nam omogćavaju da navedene istraživačke nalaze dodatno testiramo kao i da teorijski objasnimo medijski podsistem u Srbiji.

Osnove teorijskog modela medijskog podsistema u Srbije postavljene su već nakon prvog monitoringa koji je sproveden 2012. godine.

Publikacija “Industrija populizma” je još jedan naš doprinos sagledavanju okruženja u kojima funkcionišu mediji i medijski radnici u Srbiji. Autor ove publikacije je sociolog Zoran Gavrilović, glavni istraživač u našoj organizaciji, a nastala je u okviru našeg projekta „Fostering Objective and Professional Reporting“ koji je podržao  od strane National Endowment for Democracy (NED).

Publikacija na srpskom jeziku možete preuzeti ovde. Publikaciju na engleskom jeziku možete preuzeti ovde.

Share this post


Pretraži