Industrija populizma
Biro za društvena istraživanja (BIRODI) prethodnih osam godina sprovodi monitoring izveštavanja u centralnim informativnim emisijama koje se emituju na šest televizija u Srbiji. Predmet našeg monitoringa su pet televizija sa nacionalnom pokrivenošću (RTS, Pink, Prva, Happy, B92) i N1 kao kablovska televizija. Sprovedene aktivnosti stvorile su istraživački materijal koji nam omogćavaju da...
Mediji, javnost i izbori 2017.
Biro za društvena istraživanja od 2012. u kontinuitetu posmatra medije, prevashodno televizije, tokom predizbornog perioda. Ovaj istraživački rad je nastavljen i na ovogodišnjim izborima za predsednika Srbije. Od 03.03. do 30.03.2017.( dana kada je nastupila zakonom naložena predizborna tišina), BIRODI je pratio sledeće TV stanice: RTS 1, TV B92, TV...
Istraživanje percepcije građana o organizacijama civilnog društva
Pripremio: Biro za društvena istraživanja Partneri: Institut za održive zajednice, ProPozitiv Godina: 2014. Preuzmite pdf prezentaciju rezultata istraživanja: Evaluacija komunikacionih materijala partnerskih organizacija na CSF Programu
Medijska pismenost u Srbiji – rezultati istraživanja
Pripremio: Biro za društvena istraživanja Partner: Nezavisno udruženje novinara Srbije - NUNS Godina izdavanja: 2013. Preuzmite publikaciju: Medijska pismenost u Srbiji - rezultati istraživanja