Partijske kamere u predizbornoj kampanji

Partijske kamere u predizbornoj kampanji

Republička radiodifuzna agencija (RRA) trebalo bi da se pozabavi fenomenom „partijskih kamera“ u predizbornoj kampanji, rečeno je danas na konferenciji Biroa za društvena istraživanja (BIRODI).

 

Političke stranke su tražile od televizijskih stanica da emituju njihove video-priloge bez izmena, i prozivale one koje to ne učine, rekao je glavni analitičar BIRODI Zoran Gavrilović predstavljajući rezultat monitoringa TV stanica u Beogradu.

 

„Imali smo sadržaje koji nemaju potpisanog novinara ili snimatelja, i pojavljuju se relativno isti na više televizija. Izgleda da su stranke svoje video-sadržaje dostavljale televizijama koje su to emitovale“, rekao je Gavrilović.

 

On je kazao da je ta pojava koju je nazvao „stranačka kamera“, uočena i na prethodnim izborima, 2012. godine.

 

Monitoring koji je sproveo BIRODI obuhvatio je informativne emisije i tok-šou programe Radio-televizije Srbije, RT Vojvodine, B92, Pinka i Prve tokom dve nedelje predizborne kampanje, od 26. februara do 11. marta.

 

Izvor: http://www.rtv.rs/sr_lat/politika/partijske-kamere-u-predizbornoj-kampanji_469620.html

Share this post


Pretraži