Predstavljeni glavni nalazi monitoringa medija tokom predizbornog perioda

Predstavljeni glavni nalazi monitoringa medija tokom predizbornog perioda

Birodi danas u Medija Centru kolegama iz nevladinog sektora i predstavnicima medija predstavio rezultate monitoring medija u predizbornom periodu. 

 

BIRODI je uz podršku slovačke organizacije MEMO 98 u periodu od 26.2 do 11.3.2014.godine sproveo monitoring medija – centralnih informativnih emisija TV stanica i izabranih „talk show“ emisija sa izbornim temama. Cilj monitoringa je bio informisanje javnosti o ponašanju TV stanica tokom poslednje dve nedelje kampanje, kao i ukazivanje na slučajeve odstupanja od standarda profesionalnog izveštavanja/rada.

 

TV stanice obuhvaćene monitoringom: RTS1,TV Pink, TV B92, TV Prva, TV Vojvodina (centralne informativne emisije), kao i sledeće „talk show“ emisije: RTS1 – „Upitnik“, „Da možda ne“, TV Pink – „Teška reč“, TV B92 – „Utisak nedelje“, TV Prva – „Stav Srbije“, TV Vojvodina – „Sučeljavanje“, istakao je Pavle Dimitrijević, izvršni direktor Biroa za društvena istraživanja (BIRODI).

 

Preuzmite press release: Press release MM izbori 2014

 

Download press release in English: Press release MM izbori 2014-1 ENG

 

Preuzmite ppt prezentaciju glavnih nalaza: Prezentacija 2014 MM izbori

 

Share this post


Pretraži