Prezentovani rezultati prve faze istraživanja – Medijska pismenost u Srbiji
Medijska koalicija koju čine Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM), Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) i Lokal pres u realizaciji Biroa za društvena istraživanja (BIRODI) sproveli su istraživanje o stepenu medijske pismenosti u Srbiji, u okviru projekta „Kampanja za medijsku pismenost“.
Rezultate I faze ovog istraživanja danas je u Medija Centru na prezentaciji navedenog projekta Medijske koalicije predstavila Sanja Stamenković, istraživač Biroa za društvena istraživanja i autor izveštaja o rezultatima istraživanja.
Istraživanje koje je realizovao BIRODI obuhvata 3.000 ispitanika, koje čine učenici srednjih škola, profesori Građanskog vaspitanja, novinari i studenati novinarstva.
Na ovom skupu govorili su još i Jovanka Matić, naučni saradnik Instituta društvenih nauka, Melita Ranđelović, koordinator Aktiva profesora građanskog vaspitanje i Nedim Sejdinović, predsednik IO Nezavisnog društva novinara Vojvodine.
„Kampanju za medijsku pismenost“ čiji je cilj podizanje nivoa svesti o važnosti kritičke analize i značaju profesionalnog novinarstva u demokratskom društvu, podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID).
Preuzmite prezentaciju rezultata istraživanja: Medijska pismenost – rezultati istraživanja