U BIH znatno viši stepen izveštavanja medija o monitoringu medija tokom izbora
Media plan institut (BIH) u saradnji sa slovačkom organizacijom Memo 98 i američkim NDI izvodi projekat Media monitoring izbora 2014, koji se sastoji od praćenja i analize medija u predizbornoj kampanji za opšte izbore 2014 u Bosni i Hercegovini.
Zaključci prvih rezultata su da mediji u BIH ne prate standarde ravnomernosti i pravednosti u svom izvještavanju, kao i iskazuju simpatije prema određenoj političkoj stranci. Ovo se u velikoj meri poklapa sa nalazima BIRODI monitoringa medija u Srbiji tokom predizborne kampanje 2014, takođe sprovedenog u saradnji sa slovačkom organizacijom MEMO 98 i ukazuje na zaključak da se ovaj trend globalizuje.
Ono u čemu su BIH mediji korak ispred srpskih jeste svest o značaju ove teme, koju su pokazali kroz stepen ispraćenosti prvih rezultata medija monitoringa.
Preuzmite nalaze medija monitoringa predizborne kampanje za opšte izbore u BIH na engleskom jeziku: 1st report media plan_final, Newspapers and internet_english_final version, TV and radio_english version_final